Cappadocia Day -2-

Tatilin 2. günü cumartesi sabahı 5 gibi kalkıp hemen otelin aşağısında ki arazide bizi bekleyen balonumuza binmek için bekledik. Hava buz gibiydi ve içimizi ısıtan sıcak çayı yudumlarken kahvaltımızı bir güzel mideye indirdik. Balonun çıkardığı sesten ve kalkış sürecinde en başta çok ürperdim. İçimde değişik bir hisle güneşin doğuşunu bekledik.

Balona binmek isteyenler için önerilerim; mutlaka bineceğiniz günden en az 7 gün önce rezervasyonunuzu yaptırın ve balon şirketiyle ayrıntıları görüşün. Groupon, yakala.co ve şehir fırsatları.com ‘dan indirim fırsatlarını kovalayın. Biz bu şekilde sadece bir bileti 170 tl’ye getirip 2. bileti 140 euro’ya almak zorunda kaldık. Yine de karda oldugumuz için mutluyduk. 7500 metre yukarda sizi bekleyen güneşi selamlamak ve tüm manzaraya karşı seyre dalmak kesinlikle olağanüstü bir duygu. Daha önce gelmediğimiz için pişman olduğumuzu söylemem gerek. Birde yanımızda kuru üzüme benzeyen bir kıza evlilik teklifi eden abiyi balondan aşağıya atmak istedim ancak japonlar o kadar tatlıydılar ki kıyamadım. Tüm uçuş boyu “kimçiii!” diye bagırıp fotograf çekilerek kafamızı şişirdiler o da ayrı bişi hahaha. İnerken bizi aşağıda karşılayan ekip ve harika bir sofra patlatılan şampanyalarla keyif yaptık Muhabbet ettik. Bir yabancıya “tarihi eserlere verilen zararlar karşısında neler düşündüğünü?” sorduk. Cevap vermek ve bu konuda konuşmak istemedi. Bir avustralyalı teyze ise bunu saygısızca ve ırkçılıkla savundu. Kiliseler o kadar kötü durumda ki ben bile göremediğim işlemeler için milyonlarca küfür ettim diyebilirim. Daha sonra otele çıkıp sizin için kombinimi ufak tefek görüntüledim. Ve ardından Ortahisar kalesine dogru yola çıktık. Unutmadan eger kapadokyaya gelirseniz asla koyu renk tercihi yapmayın çünkü tozlar insanı maffediyor. Beyaz giydiğim günlerde çok daha rahat ettim.

.full-width-59cacce60247e { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:10px; } #background-layer--59cacce60247e { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; }
.full-width-59cacce602e14 { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:10px; } #background-layer--59cacce602e14 { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; }

...

Yorumu Doğrula *

Recommended Posts
Want The Fashion Contact

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.