Cappadocia Day -1-

Bayram demek benim gibi yoğun çalışanlar için tatil demek. Bir hafta öncesinden büyüklerin elleri öpülür ziyaretleri yapılır ve Booking’den ayırtılan otel için yola çıkılır. Akşam vardığımızda hiçbir yeri net göremesek de sabah uyandığımızda bizi havada yüzlerce balon karşılayınca ve dibimizde ki mağaraları görünce şehre aşık olduk. Ertesi gün hemen gelsin balona binelim ama tatil bitmesin günler geçmesin istedik. Miracle cave hotel‘den ayırttıgımız suit odalarda kaldık. Bizimle tüm tatil boyunca ilgilenen Mehmet bey’e ayrıca teşekkür ederiz. Birde sabah kahvaltısında bize özel şahane bir menemen yapan Salih bey’e…

Taş odaların içerisinde kendimizi evde gibi hissettik. Çiftler için gidilmesi gereken romantik bir şehir. Özellikle Kapadokya‘da kaldığınızı hissetmek istiyorsanız seçiminiz taş odalardan yana olsun. Sabah sıcakken serin, akşam soğukken sıcak olan odaların tasarımı da göz alıcı. Şehrin tarihi ve mirasi değerleri sizi büyülüyor. Her yer Koreli ve Avustrulyalı insanlarla dolu. Kiliselerde İsa’nın doğumundan göğe yükselişine ve ölümüne kadar süren tüm gözlemler resmedilmiş. Şehirde 36 tane yeraltı magarası mevcut ancak biz sadece 3 tanesini gezebildik. İlk gün hemen kendimize bir müze kart edindik ve Göreme Açıkhava müzesini gezdik. Daha sonra Elnazar
kilisesi ve Saklı kiliseyi ziyaret ettik.Saklı kilise karşısında ki yerde çamurdan çömlek yapanları izledik. Anlatmakla bitiremeyeceğim anılarımı diğer postlara saklıyor ve sizler için hazırladığım kombini paylaşmak

-Paşabucağı tepesi ve üçgüzeller-

-Saklı kilisenin ilersinde ki at çiftliği-

istiyorum.

-Göreme açıkhava müzesi-

Recommended Posts
Want The Fashion Contact

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.